onsdag 14 september 2011

SUNNY

Hey, ännu en solig dag här i glen ridge! Började dagen med en springtur och sen dess har jag hunnit med lite solning, dusch, städ och nu håller jag på att tvätta lite av mina kläder. Som några av er vet så är jag ju en så kallad tvättningsexpert, vilket resulterade i att jag tvättade alla kläder idag utan tvätt- eller sköljmedel. Bra där! Men jag lyckades iallafall få på både tvättmaskinen och torktumlaren utan några större problem så det var ju bra iallafall.

När tvätten är klar i torktumlaren ska jag försöka hinna till biblioteket och fixa lånekort innan jag hämtar barnen vid skolan. Sen är jag tydligen off for the day. Och mamman sa även till mig att jag inte kommer behöva ta barnen på morgonen den här veckan eller nästa. Vilket betyder att jag inte börjar fören 3 varje dag. Helt OK.

Nu plingar det i torktumlaren här, Hejs!