torsdag 1 september 2011

EN VECKA HOS FAMILJEN

Idag var det precis en vecka sen jag kom till familjen, det går fort här. Idag har jag inte gjort särskilt mycket vettigt alls. Jag började med en sovmorgon och sen gick jag en promenad med Hannah och Greta och hennes två tvilling-hostkids. Kunde inte vara med så länge eftersom jag skulle hämta J, pojken, kl ett från hans tennis camp. Efter det har jag inte gjort någonting typ, passat på att skypa lite och sånt. Nu sitter jag och försöker lära mig min nya gps som jag fått. heheh behöver jag säga att det inte går asbra?

Ikväll ska jag med Hannah och Greta och några andra au pairer till lite olika ställen, typ Target och sånt. Toppen att ha några som visar mig runt här eftersom jag fortfarande är ganska lost.

det finns en jättefin park här i glen ridge som har lekparker, hundparker och springrundor

min finafina gata
Förövrigt planerar jag NYC i helgen. Åh, jag längtar!
xx