torsdag 15 september 2011

STARBUCKSHÄNG

Efter en ganska tung springrunda imorse har jag nu förflyttat mig från min källare till Starbucks för en kaffe, eller rättare sagt en hot skinny caramel macchiato. Jag och Hannah sitter här och bloggar och väntar på att barnen ska sluta skolan. Eftersom det regnar lite idag så kommer antagligen deras träningar vara inställda vilket innebär att jag antagligen inte kommer behöva jobba särskilt mycket idag heller. Så vi får väl se vad jag hittar på för annat roligt idag.

Oj, nu kom precis en tjej ut med ett smakprov på någon iced drink här till oss. Sånt som aldrig skulle hända i Sverige på ett café, eller det har iallafall inte jag varit med om. 

Nej, nu ska jag gå och sno lite sötningsmedel som mamman behöver till Babyshowern som vi har hemma hos oss på lördag. heheh

Puss