tisdag 6 september 2011

SOCIAL SECURITY

Idag var min första riktiga jobbdag med barnen tillbaka i skolan och allt...trodde jag ja. Började med att mamman igår kväll sa att jag kunde ta sovmorgon för att hon skulle skjutsa barnen till skolan. Så klockan halv 10 gick jag upp och skulle ut på min dagliga springtur, men då regnar det verklig jäääätttemycket så det sket sig också. Istället bestämde jag mig för att prova min nya GPS så jag åkte till Montclair för att skaffa mig mitt social security card som är något man måste ha här. Vet faktiskt inte riktigt vad det är bra för men jaja, nu är det fixat iallafall.

Resten av dagen är klart oklar. Ska försöka komma ut på en promenad eller något i alla fall så jag kommer ut ur huset lite. Nu är det dags för lite Skype med mina fina osloskedisar. kulT

oooh, luktar brownies från köket (y)