tisdag 13 september 2011

HARD WORK

Ojoj, vad jag jobbar på. Hittills idag har jag inte gjort någonting alls ungefär. Eller jo, jag hämtade pojken vid skolan och skjutsade hem honom. Nu har han en playdate här och dom sitter uppe på tredje våningen och spelar  xbox vilket innebär att jag inte behöver göra någonting alls, så idag har jag haft mycket tid för skype och annat som behövdes göras.

Igår hade jag inte heller så mycket jobb så jag hade tid att åka in en sväng till manhattan för en fika och en mycket trevlig kväll. Ikväll ska jag nog träffa några tjejer och kanske hänga på starbucks eller något sånt, måste även försöka hinna med lite träning någonstans, blir nog vid 7 när jag är off tror jag.

Föresten så har jag fått tillökning på min anslagstavla i form av en mycket fin bild på Madison square garden som jag fick på posten av min hockeytokiga penpal och kusin Pontus!

och Pontus, visst är det Canadas, usas och rysslands flagga? Tack så mycket!