lördag 3 september 2011

LYCKA

Det känns som om hela jag håller på att explodera av lycka. Allt känns bara helt rätt och just nu älskar jag mitt liv. Jag älskar att träffa nya människor och se nya platser varje dag (sen att dessa platser är typ Manhattan gör det ju inte värre precis). Antagligen kommer det inte alltid kännas så här bra, men just nu lever jag livet och njuter av varje sekund!

Dagen har spenderats på manhattan med underbart väder och trevligt sällskap. Nu är jag trött i fötterna efter mycket promenerande och trött i huvudet efter alla intryck. Det är så mycket att ta in så man blir helt mållös, det är så galet! Men det bästa av allt är att jag inte behöver känna mig stressad, eftersom jag vet att det kommer finnas kvar där i ett helt år, bara 20 min ifrån mig med buss. 


Matmarknad på Union Square

streetdance på Brodway

delar av dagens trevliga sällskap

times square

och det här är vad jag kom hem med (solglasögonen fick jag gratis från pepsi, kaap!)