onsdag 7 september 2011

ÄNNU EN DAG

Well well, som vi säger här i Amerikatt. Idag har jag faktiskt jobbat lite. Eller jag åkte med mamman imorse när hon släppte av barnen i morse. Sen bjöd hon mig på frukost (kaffe) på Starbucks innan vi åkte till Target för att shoppa lite. Jag håller fortfarande på att lära mig hitta här så det var väl egentligen mest därför vi åkte dit. Men man kommer alltid på massa saker man behöver när man väl är på Target. Idag blev det bla an ansiktsskrubb (eftersom jag fick lämna min favorit hemma) och lite annat smått och gott. När vi kom till kassan sa mamman att hon kunde betala mitt också, hon är så himla snäll! Efter det åkte vi till supermarket där jag fick köpa sånt jag ville äta. Köpte såklart keso och avokado!

Nu har jag "jobbat" klart för dagen och ska på bio med några kompisar. Vi ska se "one day" som jag precis läste ut på bok. Gillade boken, den var väldigt fin men också ganska sorglig. Vi får se hur filmen är :)


pusshej