onsdag 21 september 2011

SOMETHING BORROWED

Dagarna rullar på och det är redan onsdag! Veckorna går så fort, och jag har redan varit här i nästan exakt en månad. Tjejerna som är här och snart på väg hem säger att året går såå fort och att månaderna bara flyger iväg och jag tror jag börjar förstå vad dom menar. Ibland kan dagarna gå lite segt, speciellt för mig som inte jobbar så mycket men om man hittar på och gör saker så går det såå fort.

I måndags hade vi en lite avskedskväll för Cyndi, en tjej från mexiko som åkte hem igår. Vi var på Cheesecake factory och jag smakade min första cheesecake! Eftersom dom är så stora (och oyttiga) så delade jag en med Greta, och vi fick ändå kämpa för att få i oss hela..

Igår kväll var jag hemma hos Hannah och hade en mysig movienight och kollade på filmen something borrowed. Kul att göra någonting annat än bara hänga på Starbucks hela tiden (;

Idag hade jag tänkt vara effektiv och träna,  åka och tanka, ta en sväng till Target och köpa lite saker jag behöver, banken, biblioteket osv. Men istället måste jag sitta hemma och vänta på att DD ska bli klar hos frissan så jag kan åka och hämta honom. Trodde att jag skulle hämta honom runt 11, men tydligen inte, eller så har Mary bara glömt att ringa till mig. Jaja, vi får väl se vad det blir av de här dagen. Jag har iaf börjat plugga lite körkortsteori (hejjja va kul) så jag har fått lite gjort. Nu ska jag äta keso. hejdå



cheesecake med vit choklad och macadamia nuts!
hittade en bild från manhattan och conversebutiken vi hittade i helgen, tycker den är lite cool