fredag 9 september 2011

ENSAM HEMMA

Efter några dagar av regn är det äntligen sol och nästan 30 grader igen! Barnen är i skolan och Mary är ute och fixar massa ärenden vilket betyder att jag är själv hemma, vilket är jätteskönt. När jag ansökte som aupair så var det enda jag visste att jag inte ville att mamman skulle vara hemmamamma. Nu blev det så ändå ett tag eftersom Mary söker nytt jobb. Det funkar jättebra eftersom hon är så underbar men det är ändå skönt att vara helt själv ibland. 

Nu sitter jag och tar det lite lugnt i solen tillsammans med DD. Vi har varit ute på en power walk och sen har jag varit ute på min dagliga springtur! Så skönt att träna, behövs verkligen med tanke på vad man äter här.. höhö.

haha, jag försökte få en bra bild på mig och DD. det gick väl sådär
Nu ska jag fortsätta njuta av solen och lyssa på låten som går på repeat hos mig varje fredag.. ;)

PUSS