fredag 20 januari 2012

STEPHANISARNA

Igår åkte jag in till manhattan för att äntligen få träffa min fina vän som var där över dagen med sin aupairskola. Hade bett Mary lite snällt om att få vara off på eftermiddagen för att kunna åka in till city, så klockan 5 tog jag bussen in(aldrig igen, man vill liksom undvika att åka in till manhattan när alla andra ska ut). Sen hittade jag Stephanie på Mc Donalds (som vanligt, skönt att inget ändrats) Sen promenerade vi runt lite innan hon skulle åka tillbaka vid 8.30. Alldeles för kort möte, men förhoppningsvis kan jag komma ner till henne i Cali om inte allt för lång tid!

hehe, vi var så där superknassiga som man bara kan vara när man inte setts på 5 månader 
en knasse på vift i new york
Annars händer inte så mycket, idag är det fredag och jag ska jobba extra hela kvällen. Helt okej med lite extra cash så här när florida närmar sig. Men först off för lite träning på the Y .