måndag 23 januari 2012

ÖVERSKOTTSENERIG

Jag håller på att go nuts här borta. Är så galet taggad på träning och jag vill verkligen komma i form, men så fort jag börjar komma igång med träningen så händer det alltid något. Förra veckan fick jag tex ställa in flera kvällspass för att min hostgrandma blev väldigt dålig igen så Mary fick vara där hela kvällarna = jag får jobba. I fredags passade jag på att träna på dagen istället för jag visste att jag skulle jobba på kvällen, tror ni inte att jag måste åka ifrån gymmet efter 30 min för att hämta John från skolan som mår dåligt? Idag samma sak, jag är as taggad på att träna men sen är John fortfarande sjuk så jag måste vara hemma med honom.. jaja, life as an au pair, nu är det slutklagat och jag ska förska göra av med lite överskottsenergi här hemma i stället med hjälp av staduim go. hepphepp