lördag 28 januari 2012

EAGLE ROCK

Okej, läste igenom förra inlägget och insåg hur löjligt det lät, men jag tror inte man förstår om man inte har tvingats äta usas luftbröd och flottiga pizzor i över 5 månader. Har nog aldrig uppskattat nyttig mat så mycket som jag gör nu!

Den egentliga anledning till att vi åkte till Whole Foods överhuvudtaget var för att köpa med oss lite picnic (jordgubbar och ananas) upp till eagle rock. Josefine hade aldrig varit där så vi tyckte det var en bra ide en sån här fin(och varm!) januarydag.

Vet inte hur många bilder jag har tagit, men dom gör inte utsikten rättvisa. Det är så himla vackert där uppe.

en del av world trade center, bakom den ser man det nya Freedom tower
bli högre och högre. Det är det högsta ni ser, med lite svart på toppen
Nu ska jag fortsätta smula ner min säng med hårtbrödsmulor, så får vi se vad jag hittar på ikväll. Kram