onsdag 4 januari 2012

BILDBOMB MEXICO

Okej, eftersom jag ändå bara sitter här och väntar på mina efterlängtade besökare(Time to Arrival:1 hr 03 min)så kan jag lika gärna skriva lite mer om Mexico. Eller jag orkar inte skriva så mycket så jag lägger upp lite bilder. Jag hade iallafall en jättehärlig resa med massa tacos och underbart väder och en jul som jag alltid kommer komma ihåg! Tusen tack till Hannah och hennes familj för att dom gjorde min resa så fantastisk.

tacos och corona, äkta mexicanskt

tre tequilashots i Mecixos färger, syns inte så bra med det var vitt, grönt och rött

snål som jag är passade jag på att få en klippning under 100kr, spännande upplevelse

god jul i downdown

govermentet hade också julpyntat

så här fina berg omringade staden

uppe i bergen, chihuahua i bakgrunden

palmer


typiskt mexicanskt julsnack. tortilla med socker och kanel

här får jag lära mig göra en typiskt mexicansk julrätt 

christmas eve dinner

på en bar i downtown

där blev jag bjuden på fyra tequila shots mitt på dagen av en man som tyckte det var kul med en blondin

sa hejdå till mexico ungefär som jag började veckan

juste, sen han vi förbi texas också innan vi åkte hem till new york