måndag 16 januari 2012

ISTÄLLET FÖR PLUGG

Är det inte roligt hur mycket tid man helt plötsligt för över till annat när man pluggar. Helt plötsligt känns det som jag har hur mycket tid som helt till att hänga på facebook, läsa, blogga osv. Hade glömt bort det där,  och nu är det ju jag som har valt att börja på college, helt frivilligt, och ändå blir det så här. Jaja, nu tänkte jag ta vara på den här tiden som jag egentligen inte har för att visa lite snapshots från min nyårsafton på manhattan.

hela gänget samlat vid madison square garden

förfestade på en fantastisk rooftop i downtown

kolla utsikten, magiskt

i vätan på att komma in i cluben i Soho, happy 2012

efter några timmars dansande på sofforna blev vi trötta på våra klackar

2012, från times square

tjejen med cash (och bara en sko, eller tre)
powernap i väntan på bussen