onsdag 11 januari 2012

ETT ÄVENTYR I NYC

Har haft en helt fantastisk vecka tillsammans med mamma, mormor och Hannes. Vi hann med massa saker intryckt mellan tidigt morgon och sen kväll på manhattan och mina besökare kämpade på bra mot deras jetlag. Men det bästa av allt var nog mormors kramar, att äntligen få någon att slå på och att somna hand i hand med mammsen! Här kommer iallafall en liten sammanfattning av vad vi gjorde.

första dagen spederades runt times square, här på M&M-butiken

min finafina lilla lillebror

alla tre uppe på top of the rock


sa jag att vi är helt normala?

hannes och mammi på vift i china town

choklad dinner på max brenners chokladresurang 
mamma 

mormor 

nöjd hannes, äntligen fick han prova dom omtalade pop burgers

pluttis på brooklyn bridge

mormor på brooklyn bridge
lite shopping blev det så klart- här century 21

battery park

brunch på min vpappas fancy rooftop bar

rooftop

vi hann även med en musikal. helt fantastisk!

sista kvällen i nyc åt vi på en surrande restaurang, hannes gillade deras chockladfontän

på cheescake factory fick mormor en milkshake som nästan var lika stor som henne.

Det här var lite av det vi gjorde, och som ni ser hade vi en toppenvecka!
Tack mamma, mormor och hannes för att ni kom och hälsade på mig!!