söndag 28 augusti 2011

STORMEN HAR BEDARRAT...

...som min kära vän och Wingman skulle ha uttryckt det.

Vi överlevde orkanen och nu skiner solen igen utanför. Det enda man kan se är att det ligger lite pinnar och grenar på vägarna men inte alls så mycket, det är värre i andra delar av NJ och NY.

 Igår kväll när ösregnet precis hade börjat så sprang jag och barnen ut och hoppade studsmatta och hade vattenkrig. Sen gick vi in och hade filmmaraton med home alone 3 och the wizard of oz, sen avslutade vi med lite 2 1/2 men. Ingen fick sova på övervåningen pga trädrisken. Så jag tog med mig tjejerna ner till mitt rum och så hade vi en liten sleep over.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, just nu kollar barnen på TV (det är typ den enda dom gör här, haha) Min kropp skriker efter träning, så jag kanske tar en springrunda eller så lite senare idag. Ska försöka ta lite bilder också till bloggen så ni får se hur jag har det.

puss