lördag 27 augusti 2011

ORIENTATION OCH NEW YORK OCH LITE SÅNT DÄR

Åh, jag hade det verkligen superbra på orientation och NYC var faktiskt sådär magiskt som alla säger (target också för den delen). Lektionerna på orienteringen var sjuukt långa och supertråkiga, alla tyskar var tjocka, kineserna och franskorna kunde ingen engelska alls och alla, förutom vi svenskor var dumma i huvudet och ställde massa konstiga frågor. Men tack vare mina grymma svenska tjejer så överlevde jag och hade tillochmed väldigt roligt! 

Här kommer lite bilder från dagarna i Stamford och Manhattan

jag och Paulina utanför hotellet i Stamford

en glad Lizen med present från sin hostfamily

taggade tjejer innan vi gick ner och var hurtiga på hotellets gym


pizza night på hotellet

jag var inte sugen på pizza och cola så jag försökte vara lite nyttig istället

en dag började det brinna någonstans på hotellet så vi tog tillfället i akt och hade en liten picknic i gräset

new york city

new york city, top of the rock


times square

xx