måndag 22 augusti 2011

20.39 eller 02.39?

Sådär, nu är adaptern fixad! Efter att vi hade ätit här på hotellet (pasta, ris och pasta fanns det att välja mellan. go carbs!) gick vi till en mall som ligger precis bredvid hotellet där vi bor så då passade jag på att köpa en adapter så nu lever datorn igen!

Resan hit gick jättebra och jag hade sällskap med supergulliga tjejer hela vägen så det gick ganska snabbt. Inga föreläsningar eller så idag eftersom au pairer fortfarande är på väg hit till hotellet. Jag är fortfarande själv i mitt rum och väntar på de jag ska dela rum med. Vill gärna vara vaken när dom kommer, hehe får se om jag orkar hålla mig vaken. Klockan är bara typ nio här, men för mig är ju klockan tre på natten. Eftersom jag gick upp halv 5 så innebär det att jag nästan har varit vaken ett dygn.. jag börjar bli lite trött nu.
jättemysigt rum med suupersköna sängar. Där har jag krupit upp nu och sitter och lyssnar på lite svenskt på spotify