lördag 6 augusti 2011

MAIL FRÅN VÄRDFAMILJEN

Jag har hela tiden lite kontakt på skype med mina värdbarn, vi pratar nästan alltid lite varje dag, vilket jag tycker känns jättebra. Då känner vi varandra redan lite innan jag kommer dit och förhoppningsvis blir det lättare att komma tillrätta för mig då.

Men igår fick jag ett mail från Mary, mamman i familjen. Hon skrev ett supergulligt mail där hon sa att dom var alla väldigt glada att jag skulle komma snart osv. Sen skrev hon lite om vad jag skulle ta med mig och vad jag inte behövde ta med mig. Hon berättade att jag får en bil som jag får använda så mycket jag vill (det visste jag iof redan) men också att jag ska få en mob, vilket känns bra eftersom min gamla nokia inte mår sådär superbra.

Hon skrev också att hon hade betalt för 2 st phone cards som jag kan ha på orientaion och också att hon betalar min guidade tur i NYC! Supersnällt! Nu längtar jag så tills jag får åka!!

Det här är förövrigt vad jag pysslar med idag

placement pack och guidelines for a successful year