lördag 27 augusti 2011

HEMMA HOS FAMILJEN

Hejhejhej

Nu är jag hemma hos min familj, eller jag har varit det i lite över ett dygn nu, and  I loooove it! Jag måste ha hamnat hos världens bästa familj. Alltså, hahah dom är precis lika störda som jag och min egen familj (och för er som känner mig och min älskade familj så förstår ni vad jag menar!) Hur som helst så har jag ett supermysigt eget space med ett litet typ vardagsrum med tv, lite soffor osv, sen ett sovrum med stooora garderober och en king sized bed (dubbelsäng) som är såå skön. Har också ett eget badrum med dusch och badkar(ujuj, här ska det badas!) Trivs såå bra.

Nu är det uppladdning inför orkanen som är på väg in och förväntas imorgon kväll någon gång. Vi var och handlade saker som kunde behövas tidigare idag. Kan skriva mer om det imorgon. Det var crazy. Nu måste jag sova, kl är 01.40 här. Imorgon kan bli en lång dag.

Godnatt USA
Godmorgon Sverige