söndag 28 augusti 2011

KONSTEN ATT GÖRA INGENTING

Det blev en ganska lugn dag idag. Eftersom vi knappt kan vara ute pga av blåsten och att träd kan ramla osv så har vi varit inne nästan hela dagen. Lekte lite hide and seek med John, den yngsta och hans kompisar som var här. Sen spelade vi lite kort och sånt. Jag var ganska dålig på allt ihop. Eller egentligen ville jag bara vara snäll och låta barnen vinna... typ. Imorgon ska vädret vara mer stabilt och jag ska ut och provköra bilen och lära mig hitta lite här omkring. kan bli spännande.

här är Dudley, eller DD som han kallas. Han är helt galen och jättesöt

den här muggen fick jag i present. Alla i familjen har en med sin bokstav på

börjar göra mig lite hemma med fina kort och brev 

barnen hade inrett mitt place så fint när jag kom


dom hade till och med skrivit på svenska!
När jag hade gått ner till mig igen kom mamman ner med te i min fina kopp och en bit chokladtårta (heheh tjoockis hej) och efter lite mysigt skype och sånt så ska jag nu kolla på pretty little liars innan det är dags för middag. PUSS