torsdag 14 april 2011

Match 2!

Har haft såå mycket att göra. Nationella i SvB idag, och ett stort avslutande fysikprov imorgon! Har inte hunnit svarat på mailet från match 1 förrän alldeles nyss. Blev mycket längre än jag trodde men det är väl bra att de får reda på så mycket som möjligt. Jag skrev att jag gärna skypade i helgen så vi får väl se om de svarar i natt. 

Under tiden jag satt och skrev svaret fick jag ett nytt mail från au pair in america "A Host Family is interested in your application" !!! Familj nr 2, väldigt lik den första familjen. Mamma, pappa och tre barn. Men den här familjen hade en kille(11) och sen två tjejer (9 och 5). Precis samma åldrar som förra familjen, och nästan på samma ställe! De bor i Connecticut vilket är staten brevid, och inte alls calli. Men jag ska som sagt inte haka upp mig på det. Jag skrev att jag gärna ville prata mer med dom också, stod inte så mycket om dom i deras essay så jag vill gärna veta mer.

Hoppsan, nu fick jag precis svar från match 1 igen. Ska läsa det och se vad hon skriver.