torsdag 7 april 2011

Intervjun

Allt gick bra på intervjun och det var roligt att prata med någon som hade varit i USA och upplevt allt det som jag förhoppningsvis kommer uppleva! vi träffades på ett café och pratade lite om mina förväntningar på mitt år, familjen och barnen. Sen gjorde vi även en liten intervju på engelska om vad jag tyckte var viktiga egenskaper för en aupair, vad jag gillade att göra tillsammans med barn och massa mer saker. Men det kändes riktigt bra. Större delen av intervjun fick jag fylla i ett frågeformulär med massa olika konstiga frågor om mig själv. Någon typ av psykologiskt test antar jag. Sen fick jag ställa lite frågor och sen var vi klara! 

Nu ska min ansökan skickas till huvudkontoret i Sverige och sedan vidare till kontoret i London (?) och sedan kommer min ansökan bli synlig för hostfamiljerna. Spännande.