lördag 30 april 2011

glad valborg..?

haha, säger man glad valborg? Låter konstigt. Hur som helst, sista april idag och det betyder grillhäng med kompisar, partaj, brasor och massa vårsång! Jag älskar våren här i Sverige, helt fantastisk!

Fösta maj, snart 10 maj och alltså snart en månad kvar till studenten och sen nästa USA (fast jag vet ju inte riktigt när jag kommer iväg), hoppas jag hittar en bra familj snart! Jag har tackat nej till alla värdfamiljer nu förutom de som bor i Westfield NJ, ska prata lite mer med dem nästa vecka tror jag. Men det känns inte helt hundra där heller. Nu har jag iallafall skickat ett mail till scandinaviska institutet och hoppas att det kan hjälpa mig att hitta min drömfamilj!

Nej, nu ska jag ut i solen och fira Valborg!

älskar alla vitsippor överallt, den här bilden är från förra våren