söndag 17 april 2011

Fullspäckad söndag

Phjuuu...

Direkt när jag kom hem från milen-rundan idag så ringde det på Skype, så helt svettig och ofräsch sitter jag och pratar med match nr 1 (kändes bra). Sen efter det sätter jag mig och äter och nästa familj, match nr 3 ska inte ringa förrän typ 22. Men medan jag sitter och äter ringer det, och det visar sig att det är match nr 2, så fortfarande lika svettig och ofräsch pratar jag med dom (kändes ännu bättre!). Sen hinner jag äta, diska och nästan hoppa in i duschen när familj nr 3 ringer!! Jag pratade med dem också, och det kändes nog bäst av alla 3 samtalen faktiskt, eller jag vet inte. Det är verkligen tre superhärliga familjer som har kontaktat mig än så länge, jag har svår beslutsångest. Samtidigt, som ni kanske har förstått om ni läst mina andra inlägg, så är det Kalifornien jag vill till.
Så här fräsch var jag alltså under samtalen. Men familjerna verkade glada ändå

hmm.. det var det här med att säga nej