fredag 30 december 2011

tvåtusenelva

(skrivet för några veckor sen, nu är jag lite mer med i nyårssvängarna)

Jag går in på den enda blogg jag egentligen följer, jag har följt hans blogg ungefär sen jag fattade vad blogg var. Hur som helst, för någon dag sen la han upp en sammanfattning av sitt år i bilder och jag blev väldigt förvånad och förstod inte alls varför han redan sammanfattade sitt 2011. Sen insåg jag att det bara är lite mindre än tre veckor kvar tills 2012. Detta ledde till att jag själv började tänka på mitt år, och jag tänker inte vara en sån där jobbig person som skriver flera sidor sammanfattning om precis varje dag av året. Ville bara säga att det har varit ett kick ass år och för det mesta har jag mått alldeles förträffligt. Men vad kan man annars förvänta sig av ett år som börjar med champagne i en pool under Sydafrikas stjärnhimmel och avslutas i New York (okej nu ska vi inte ta ut något i förväg, man vet ju aldrig vad som händer) och däremellan är fyllt av glädje, student, en vår med massa fest och öl, ett slut och en början på något nytt, manhattan, hemlängtan och gamla och alldeles alldeles nya vänner. Ganska bra helt enkelt.
så här började jag året och det var ganska bra
sen fortsatte det i en väldig fart..
...med underbara utgångar som resulterade i många intressanta bilder..
en klassiker

vi hade en bal. det tyckte jag var kul
en glad student
ett sista hovstahäng
sen blev jag kär i det här och ja.. the rest is history
tack alla som gjort mitt år så bra. Jag saknar alla där hemma och hoppas att ni får en fin nyårsafton även om ni inte firar den i the big apple som jag tänker göra. Puss