fredag 9 december 2011

FREITAG

Time passes by soo fast. Kan inte förstå att det bara är typ 15 dagar kvar till jul och ännu mindre kvar tills jag är i mexico. Nu måste jag börja leta julklappar och kläder till mexico och sånt. Men först lite fredag. Just nu sitter jag och intar dagens dinner (blomkål och cola light om någon undrar). Mina matvanor här suger verkligen, har nästan helt slutat äta riktiga mål, det blir bara lite småplock här och där, men allt är här är typ friterat, dränkt i socker eller ost så ni behöver inte oroa er för att jag ska bli smal.

heheh, lite julstämning måste vi ju ha på bloggen också, tredje advent snart!
Nu är det bäst att jag slutar, fick energikick av min colalight så nu ska jag ta vara på den och göra mig i ordning lite inför fredagskvällen. puss på er alla

Ps, så klart lyssnar jag på den här medans jag gör mig i ordning (och annars också iof, det är det enda jag lyssnar på)