fredag 2 december 2011

FLORIDA, YMCA OCH EN TICKET

heey. Igår bokade jag och barbara våra biljetter till florida, vi hittade några för ett toppenpris så då tänkte vi att det var dumt att vänta längre. Så de 18th Feb åker vi till lite varmare väder, det kommer bli helt underbart!

Idag signade jag äntligen upp mig på YMCA. Efter mer än tre månaders löpning börjar både jag och mina knän tröttna på brookdale park. (Innebär det här att jag inte behöver köpa nya skor nu mamma och Greta?) Så jag och Annki körde uppvärmning på crosstrainers i 30 min sen gick vi på en rolig (men såå jobbig) yoga class med världens bästa instruktör. Efter det körde vi ytterligare ett tag i gymmet och sen gick vi och bastade lite. Älskar gymmet, vilket är bra eftersom jag tänkte hänga ganska mycket där framöver. Dock hade vi lite väl roligt och stannade lite för länge för när vi kom ut hade jag fått en parkeringsböter eftersom jag stått längre än 2 timmar(2 timmar och 10 min) och fick betala $30!! surt.

whatever that was alles. nu är det helg. pusshej