torsdag 7 juni 2012

och så hade jorden plötsligt snurrat ännu ett varv runt solen

Idag blev jag 20 år. Det kan ju vara trevligt kan man tycka, eller så kan man tycka det är piss. Jag tyckte inte så mycket alls. Hade bara en allmänt jobbig dag tills mina bästa kompisar kom och räddade mig urmin missär. När ens värdfamilj inte ens vet att man fyller år så känns det underbart att ha fina vänner, dom blir liksom ens familj här borta.

Och när jag satt uppe på eagle rock och kollade ut över manhattan med ett glas vin i handen, jordgubbstårta i magen och fina vänner runt om mig så tänkte jag att livet som 20åring kanske inte behöver bli så himla dåligt ändå.

födelsedagslunch på favoritrestaurangen i Montclair

@ eagle rock

Josefine, Hannah och Barbara <3

perfekt födelsedags-picnic

make a wish

20 och otroligt sofistikerad



josefine (sry, glömde ta bort påsen!)

och så avlutar vi med en bild på världens finaste skyline
Stort tack till alla som gjort min dag speciell, till Josefine som vet precis vad jag behövde i present och att min födelsedag inte är fulländad utan en jordgubbstårta, till mamma som står ut med en dotter som inte hör av sig och bara sitter och gråter när hon väl hör av sig, till min värdfamilj som inte ens vet att jag fyller och  till Linnea Hjelmqvist som faktiskt kom ihåg min födelsedag för en gångs skull!

PUSS!