söndag 17 juni 2012

if this isn't happiness

Hej alla fans! 

Idag är det söndag och jag tänkte som vanligt komma med lite snaps från helgen. Och jag vet att jag tar liite för många bilder på ESB, men what to do när det är kanske den vackraste byggnaden som finns. Anyhow, helgen har bestått av goodbyehawaiianpoolparty at hannahs hostgrandparents, (deras uteplats är verkligen to die for! Tänk er att ha en stoor pool där man kan simma omkring och samtidigt kolla ut över manhattans skyline? dröm!), drinkar på 230 fifth och utgång på bästa LAVO. Fint liv!

the goodbye-girl and josefine

hannah hade fixat så fint med blommor att ha i håret och sugrör med flamingos

Marisol and Jany

nattbad 
lördagsbrunch @ Josefine's och intressant läsning i the new york times

raspberry mojito @230 fifth

jag är så lycklig i den här staden


som sagt.. absolutely stunning! 

LAAAVOO!!

Gryym helg, men trots det så har jag faktiskt lite hemlängtan just nu och jag tror kanske att jag börjar acceptera att det faktiskt måste ta slut någon gång, så här kan jag ju inte leva hela livet. 

Nu ska jag försöka bli människa igen och kanske ta tag i det där med packing osv, om 6 dagar får jag besök!!