fredag 1 juni 2012

JUNE

Idag är det Juni, vilket betyder sommar. Vi har ju haft sommar här ett tag redan och den där speciella sommarkänslan finns liksom inte. Det är ingen tom "att göra lista", ingen krampen, ingen skolavslutning som väntar. I stället räknar jag ner dagarna tills min familj kommer och nu har jag även fått min flygbiljett hem så snart kanske jag fattar att jag ska lämna det här stället..vill inte fatta. 

Helgen är oplanerad men har en känsla av att jag kanske hamnar på manhattan, det brukar liksom sluta så.  Nu ska jag vänta på att fredagens bigbrother kommer ut så jag kan kolla på det, sen ska jag väl smyga upp och sno något att äta, är hungrig efter mina två powerwalks idag. 

så här såg det ut för precis ett år sedan på satins uteservering-då var det inget fel på sommarkänslorna