måndag 27 februari 2012

the sun also rises

hey. som ni kanske förstår så är jag tillbaka till snoriga barn, osköna jeans, vita toast och Ridgewood avenue. Inte helt fel, men inte heller helt rätt. Veckan i Florida har varit helt fantastiskt och jag har säkert tusen bilder som jag vill visa. Men det går ju inte. Så istället får ni nöja er med några höjdpunkter (och ja, dom var ganska många som ni ser)

att åka flygplan är alltid en höjdpunkt, älskar det

Herr und Frau Pieper tog oss med ut på en båttur i deras båt och helt plötsligt var vi omringade av delfiner. lycka!

lunchstopp på underbar restaurang, åt seafood, har ätit kopiösa mängder seafood den här veckan. 

vi var på floridas västkust vilket innebar solnedgång i havet varje dag. 

älskar key west. åk dit

usas sydligaste punkt

hälsade på hemmingways hus


ännu en fin solnedgång från båten hem från key west

boca grande, en av alla vita ständer med jätteblått vatten 
nöjd (och ganska färgglad) tjej

förvirrad tjej försöker tanka på road trip ner till Miami, det gick. efter ett tag (i NJ tankar man inte själv så jag hade inte riktigt koll på hur det går till här i usa)

efter mycket omochmen kom vi äntligen ner till Miami Beach

helt okej fint där också

tog en liten åktur i Herr Piepers Rolls Royce


målet var seafood buffet på deras yatch club

moet & chandon och ostron
 Ja ni ser ju, en toppenresa på alla sätt. Men nu är det tillbaka till det vanliga livet igen. Nu ska jag kolla på en dokumentär och skriva reaction paper som ska vara inne i morgon. Ganska långt från sand, delfiner och champagne.