fredag 28 oktober 2011

MAKIN' PLANS

Alltså, är det bara jag eller är det underbart roligt att planera? Just nu sitter jag och planerar morgondagen som kommer spenderas i någon typ av halloweenkostym på en club på manhattan med mina fina vänner, jag kollar flygresor för mina julplaner (vi bokar nog imorgon, im so excited!) och längtar tills min finafinafina vän äntligen kommer och bosätter sig på samma sida av det där jävla vattnet som jag! Sen att jag åker till Washington DC om en vecka är ju inte heller helt fel eller att mina första besökare kommer om typ två månader bara. Insåg också precis att jag har massamassa pengar. Livet är fint så här ibland, men vad kan man annars vänta sig när det är FRIDAY.


lite fridaylove från min ceasarsalladsås
Åkej (som CAM skulle ha sagt), sjukt onödig bild men jag blev lite glad när jag hittade ett såshjärta på min tallrik när jag ätit upp min lunchsallad, eller haha salladen bestod av avokado och en liten kycklingbit men blablabla sluta skriv nu julia. 

Nu ska jag duscha och sen planera lite mera hejja. pösss