måndag 31 oktober 2011

HAPPY HALLOWEEN!

Mina senaste dygn har varit minst sagt händelserika och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men okej, vi börjar med ett Happy Halloween och några bilder på hur en del amerikaner går heeelt crazy här borta.











Alltså, alla hus ser inte riktigt ut så här.. Det här är en tandläkare som varje Halloween sätter upp allt det här och det är faktiskt lite läskigt där på kvällen, men riktigt häftigt!

När jag frågade min familj om dom brukade dekorera inför halloween sa dom att dom bara satte upp något litet, och här är resultatet av något "litet"







osv, osv. Kanske inte vad jag skulle kalla "lite dekoration" men jämför man med tandläkaren så förstår man ju vad dom menar. Idag är det Halloweenparad på Johns skola så jag släppte precis av honom på skolan och det bara kryllade av utklädda barn. Faktiskt ganska gulligt.. John var en rik man och hade kostym, en stor guldklocka, pengar i fickorna och chokladcigarrer, glömde ta kort men ska försöka göra det sen. Ikväll skulle barnen egentligen gå trick or treat men pga snökaoset har det blivit uppskjutet till fredag.