tisdag 25 oktober 2011

KÖRKORTSTEORI

Kalaskul att vara tvungen att plugga körkortsteori igen, det trodde jag nog inte att jag någonsin skulle behöva göra. Men här sitter jag på Starbucks och läser i boken och gör massa tester på internet. Jaja, jag har iallafall min chai tea latte som hjälper mig lite med motivationen.

Annars så jobbar jag faktiskt förfullt just nu (eller alltså inte precis just nu eftesom jag är ledig, men ja) eftersom barnen mormor är sjuk och Mary är där för att ta hand om henne. Vilket innebar att jag fick jobba hela eftermiddagen och kvällen igår och även i morse (hade förträngt att det fanns en värld innan halv 7..). Jag kommer antagligen få jobba sent ikväll också, lite beroende på när Mary kommer tillbaka, men det är faktiskt kul att känna att jag är behövd som lite omväxling till min annars ganska meningslösa jobbinsats ;)

meen, back to the driver manual.

puss