onsdag 18 juli 2012

back in new york

Är hemma igen, i New York alltså. Sverige får vänta lite till. Allt är som vanligt och det känns skönt att vara tillbaka. Tänkte försöka sammanfatta resan och allt vi har varit med om i ett blogginlägg snart, har ju bloggat lite under tiden, men bara med mammas iphone så har några fler bilder att visa (ca 1229 stycken ungefär). Vi får se om jag orkar ikväll eller så blir det någon annan dag.

Jag är förövrigt väldigt ensam här i GR för tillfället då alla mina kompisar har avslutat sina år eller är på semester. Känns lite tråkigt men samtidigt ger det mig mer tid att umgås med värdfamiljen och jag har faktiskt en hel del som måste göras innan jag åker hem. Typ måla naglarna och så.

Nej, nu ska jag fortsätta med att sitta här i fläkten och inte röra mig. Det är ganska så jättevarmt och klibbigt här, och det var en dålig ide att springa intervaller i 40 graders värme. Har inte återhämtat mig än.

Laters

nästan lika varmt som i phoenix, men där hade vi i alla fall en pool