lördag 21 juli 2012

and I'm already missing the summer

Haha, höll precis på att skriva godmorgon men sen kollade jag på klockan och såg att den var 3.50pm och det är ju faktiskt inte alls morgon längre. Det bara känns som det, antagligen för att jag gått in i någon typ av sommarlovs-mode. Jag kan inte somna innan typ kl 3 på nätterna (kan ha något med två alldeles för bra böcker att göra) och vaknar inte innan kl 11 på morgonen, vilket är väldigt ovanligt för mig. Jag sover aldrig längre än till max 9 i vanliga fall. Men så är ju 11 faktiskt 8am LA time så det kanske har något med det att göra. Hur som helst så tycker jag det är väldigt skönt.

Sen ligger jag kvar i sängen och läser eller kollar på beverly hills nannies eller så tills jag orkar snöra på mig joggingskorna. Min nya sysselsättning medan jag springer? P3 dokumentär. Igår var det knutbymorden och idag Nelson Mandela. Intressant och bra allmänbildning, och varför inte slå två flugor i en smäll och lyssna medan man springer? Haha, tror verkligen jag skulle behöva börja plugga nu så jag slipper min desperata jakt på vettig information, ett år har out of school har nog varit tillräckligt för mig..