söndag 22 juli 2012

11 months through my phone

Okej, här kommer mitt år genom min telefonkamera. Skulle kolla igenom alla bilder jag hade tagit med mobilen under året innan jag ska rensa ur och lämna tillbaka den till familjen. Trodde inte att jag hade tagit så många bilder men det visade sig att det blivit några stycken ändå. Jag tänkte att ni kanske ville se, så här ser det ut:
första gången på egen hand på manhattan
times square som jag tyckte var sååå häftigt. 
o så klart en gul taxi
en halloween costume som jag tänkte mmsa till hannawing tills jag kom på att jag var i usa och det skulle kanske blivit aningen dyrt. Men tror jag visade den för henne när hon var och hälsade på istället
capitol hill i washington D.C
I januari när mormor, mamma och hannes kom på besök
en strand i florida i februari
det har blev mycket bilder från power walks i våras
jag blev så glad av alla tidiga vårtecken, det här är från början av mars tror jag 
alla träd var så fina, rosa och vita och gula

grannarnas rabatt

magnoliaträden var mina favoriter

dom fanns överallt i hela GR och för varje powerwalk hade ett nytt börjat blomma


jag gjorde ett fint inköp på marc jacobs på bleeker street
Glen Ridge är kända för sina gaslampor. Fina men värdelösa när man ska gå hem från josefine själv mitt i natten
Peppande budskap längst en av mina springrundor i Bloomfield
det är inte riktigt sant när jag säger att ingen i min vfamilj firade mig på min bday. Dudley följde mig överallt den dagen, han lät mig inte ens gå på toa ifred- Tror han kände av att jag var lite ledsen. Han är bra ibland. 
Mitt och Josses favoritställe i mataffären. Peanutbutter-hyllan. lol
gott med tuggummi med apple pie smak...eller?
såklart har jag en bild på empire state building som bakgrundsbild!
Mini i Arizona
öken och ganska osvängiga vägar
lite pepp @ golden gate bridge
Sooo, thats that. En liten snabb review av mitt år här i usa. Kan tänka mig att jag sätter mig ner och gör en med hela året för att liksom knyta ihop det hela innan jag åker hem. Den som väntar på något gott..