lördag 14 april 2012

I ♥ WILLIAMSBURG

Omg, I think I might have found heaven in new york. Idag promenerade jag och Josefine över en rosa bro som ledde till Willamsburg, Brooklyn. Vi kan väl säga att vi blev kära i både stället, husen, atmosfären, solen och inte minst människorna. Vi har bestämt att ska vi bo i new york på riktigt någon gång (vilket vi ska) så ska vi bo precis där, bland dom färgglada husen och killarna skinny jeans och raybans. Glöm upper east och dyra märkesväskor, brooklyn here we come!


   bron går från lower east side över till brooklyn


en av alla bra saker med att komma AV manhattan är att man får en sån fantastisk view över alla s          kyskrapor. Här ser ni downtown, och freedomtower som börjar bli högthögthögt. En riktig point of    view som min mammi hade sagt.


   lite art


Lite mer art, och en springande snubbe

Josefine var sommarfin! Det var över 20 grader och man blev helt vårpirrig i kroppen


Bara det att bron var ROSA gör ju allt ännu lite bättre och finare






Såå, nu vet ni vart ni hittar mig resten av mitt år.. heh. Nu är det läggdags och i morgon tänkte jag försöka ge mig själv en sovmorgon(i alla fall till nio) sen blir det plugg resten av dagen typ. PUSS