torsdag 26 april 2012

california

Hejhej, tänkte bara säga att jag lever och har det superbra här i Californien med Steff. Det är så fint här och jag njuter av varje ledig sekund och frånvaron av min värdfamilj. Idag var vi till exempel ute och gick en timma och jag lämnade mobilen hemma (!) Det är fantastiskt skönt att inte behöva hålla koll på tiden, mobilen, barnen, hunden osv. I och för sig har jag fullt upp med att ha koll på stephanie, menmen hon sköter sig ganska bra ändå.


Självklart var det lite svårt att lämna new yorks skyline i soluppgång. Men det står nog kvar när jag kommer hem igen.


Vi tog en sväng över rocky mountains, tyckte det var ganska fint

Jag följde med Steff på hennes class och vi kom på att vi inte suttit i samma klassrum sen vi gick i femman på hovsta skolan.

Stanford University, snacka om att jag blev sugen på det amerikanska collegelivet!

 Två knassar i ett högt torn på Stanford University

Typiskt amerikanskt college


 palmer jao!

 Stephanisarna på CF

Och här är en liten bild på mig och min hummus (som tydligen betyder never på spanska)

Nu ska jag fortsätta min semester, imorgon åker vi förhoppningsvis in till San Francisco!