tisdag 22 november 2011

TRE MÅNADER

I hela tre månader har jag tydligen varit i usa. Vet inte vad som hände eller hur det här gick till men så är det iallafall. Lite mer än en fjärdedel av mitt år här (eftersom jag antagligen åker hem lite tidigare än 22 aug) har passerat och jag har faktiskt hunnit med ganska mycket. Fast samtidigt väldigt lite. Aja, jag vet inte riktigt. Kul har jag iallafall för det mesta.

Idag var en helt vanlig dag (förutom att jag inte tränade eftersom min fot fortfarande ser ut som en stor köttklump  som nu även börjar anta en trevlig svartblålilagul färg. Ganska trevligt kan man ju tycka att det låter. Lite som att ha en regnbågsfärgad fot. Fast det är inte så kul som det låter, speciellt inte för mig som blir knäpp när jag inte kan träna som jag vill, oj det här var visst en parentes) med floridaplanering och annat trevligt. Nu är kl 10 och jag har precis slutat och nu ska jag nog kolla lite serier och sen kanske sova.

pusshej

ps. idag kollade jag igenom bilder från i våras och därför saknar jag alla mina bävrar extra mycket. Och mamma för jag behöver ryggmassage eftersom jag lyckades göra något med den när jag ramlade. och för att hon är min mamma.