torsdag 24 november 2011

THANKSGIVING

Idag är det thanksgiving här i usa. Vi hade en mysig liten middag med familjen men sen åkte dom iväg till mormorn som ligger på sjukhus så jag blev själv hemma. Kollade lite tv och hängde med dd och nu väntar jag på att Josefine ska sluta så ska vi hitta på något. Det känns lite tråkigt att jag inte fick uppleva en "riktig" thanksgiving här. I vanligafall bjuder dom över hela släkten och det är minst 30 personer som kommer över på stor middag och stannar hela kvällen. Men eftersom grandma ligger på sjukhus så var det inte riktigt läge, men jag fick iallafall smaka turkey och stuffing och sånt där man äter på thanksgiving.
happy thanksgiving



John är sugen på att hugga in i stuffingen
 Imorgon är jag ledig och vet inte riktigt vad som händer, ska nog iallafall säga hejdå till Greta som beger sig ut på sin avslutande semester här i usa innan hon beger sig hem till kalla sverige igen.