fredag 18 november 2011

CHRISTMAS SPECTACULAR

(heheh, lite sent. började på det här inlägget i måndags men har inte haft tid att skriva klart. men nu så)

Alltså, helgen. Helt fantastiskt. Jag vet inte om det berodde på att jag suttit instängd i huset hela veckan i stort sett eller om det var det fina vädret och bästa sällskapet. Tror förresten att det var en blandning av alltihop. However söndagen spenderades på manhattan. Först mötte jag upp paulina för en varm choklad uppe på min värdpappas rooftopbar, vilket ställe! Fantastisk utsikt över manhattan och empire state building. Där ska jag definitivt hänga fler gånger. Sen gick jag och Greta mest bara runt i Soho och njöt av atmosfären innan vi begav oss uptown till radio city music hall. Först hann vi med ett stopp vid rockafellercenter som har en skridskobana och har börjat sätta upp den stora granen! Kommer vara magiskt där sen vid jul.



Sen såg vi Christmas spectacular och jag vet inte vad jag ska säga. Det var kalasbra helt enkelt och något jag verkligen rekomenderar alla att göra om dom är i  the city kring jul!

Hannah (som jag ska till mexico med) och jag framför radio city 



det var så himlahimla fint och bara det att de hade riktiga får och kameler på scen gjorde showen värd att se
Vi gick därifrån alldeles varma i hela kroppen och jag vill ha jul nununu!