tisdag 12 juli 2011

usadrömmar och en årlig minigolfturnering

Idag var det dags för den årliga minigolfturneringen som jag och mina kompisar har infört och som blivit lite av en tradition (tre somrar i rad är faktiskt en tradition). Reglerna är enkla och förloraren bjuder vinnaren på glass(helst den dyraste som finns i närmaste kiosk). Skulle kunna vara jättespännande, men eftersom mina vänner är totalt efterblivna och värdelösa så vinner alltid jag, så även i år! Hur som helst så var det en underbar dag med världens bästa vänner!!

Steff och Elin, eller mina favvoknassar
en Julia som är otroligt taggad på vinst och gratis glass

världens bästa vänner

vem har sagt att minigolf är lätt?

Men vet ni vad det bästa är?! Både Steff och Elin håller på med sina aupair ansökningar och funderar på att komma över och vara aupairer nästa år dom också! Det vore ju helt underbart och vi har redan planerar att nästa minigolftävling kommer hålla till på obestämd ort i USA nästa sommar! Fetttttt säger jag bara. Hoppas bara det finns minigolf i USA....?