fredag 1 juli 2011

ett första hejdå

Idag var jag tvungen att säga hejdå till Carro som åker till Öland för att jobba, och kommer inte hem innan jag åker till USA. det känns verkligen jättekonstigt och såklart tråkigt att behöva ta farväl av kompisar redan nu. Det trodde jag inte att jag skulle behöva göra förrän om flera veckor.

Så, ett hejdå blev det till Carro och massamassa lycka till! Hon ska nämligen till Madrid i september för att jobba som au pair hon också! Så vi har lovat varandra att det blir massa skype där vi kan diskutera au pair livet! Det känns jättekul att ha en kompis som är i precis (nästan) samma situation som jag!

Hur som helst så kommer jag sakna henne massor, finafina Carro. Jag tror hon är en av de absolut finaste och vänligaste personerna jag känner, finns verkligen inget ont alls i dig Carro!

Carro, jag och Katta på afterschool i våras