måndag 4 juli 2011

fyrtionio

fyra,nia. Så många dagar är det kvar tills jag flyttar hemifrån, flyr landet, lämnar Sverige, lämnar allt och alla för att bo i USA i ett år. sjukt.

Jag är väldigt glad över att jag får vara hemma i den svenska sommaren, umgås med mina vänner och bara njuta av allt som jag kommer vara utan i ett år. Jag tar in så mycket jag kan, kanske nästan lite för mycket av allt. Men jag tror att det kommer göra det enklare att lämna det sen när det är dags.Just nu har jag bara kul (när jag inte jobbar då alltså) och jag insåg verkligen hur kul jag har haft de senaste veckorna när min kompis Moa kommenterade på facebook "älskar hur många assnygga partajbilder det finns på oss tre senaste typ månaderna",
...och jag kan bara hålla med.

ölhäng på Ivy

en underbar bal
härliga dagar i Mullsjö

studenten
studenten
en av alla skedar

förfest på min älskade balkong
Jag kommer sakna er så mina finafina vänner! puss