måndag 7 maj 2012

oh really?

Moa har åkt hem och jag sitter i mitt lilla vardagsrum (nu vet du hur det ser ut mao!) och känner mig väldigt mycket ensam. Efter några underbara dagar med Niklas i New York, en vecka i San Francisco med Steff och nu en vecka med Moa så blev det väldigt tomt och tyst efter att jag lämnat av Moa på Newark för hemfärd mot lilla Örebro. Men nu sitter jag här och laddar för framtiden. 

Min familj har precis bokat biljetter hit och dom kommer den 23 Juni stannar här i några dagar, sen flyger vi ner till Phoenix och drar på äventyr i några veckor i södern och californien. hur ballt är inte det?! 

Det innebär ju alltså att jag bara har 7 veckor kvar. Alltså det är ju ingenting! Typ 50 dagar, och när jag kollar på helgerna så har jag bara typ 2 obokade helger!! Snart sitter jag hemma på järnvägsgatan och äter lingongrova igen. 


Fina freedom tower från 9 / 11 memorial som jag och moa besökte. Snart kommer det få fortsätta växa utan mig.