söndag 13 maj 2012

better than a dream

Ja, vad ska man säga, vaknar upp med "what a night" skrivet i handen och kan inte säga så mycket mer. New York är fantastiskt och här händer saker som man aldrig trodde var möjligt. När man sitter uppe på ett av manhattans finaste rooftops, blickar ut över staden och ser empire lysa blått för the rangers, hör Robyn sjunga I keep dancin' on my own, precis bredvid sitter Jesse Metcalf (från John Tucker must die och Desperate Housewives) och hela stället fylls med snygga modeller och kändisar, då känner man så mycket att man inte vet vad man ska göra av alla känslor. När jag tänker tillbaka på det idag undrar jag nästan om det inte bara var en dröm ändå. Tur att jag har bilder som bekräftar att det verkligen hänt.










Jag vill aldrig lämna den här staden, aldrig någonsin. Jag vill bo här och växa in i pulsen, polissirenerna, röken från brunnslocken, meatpacking, empire state building, willamsburg, alla vackra människor och staden som aldrig någonsin sover.