lördag 24 mars 2012

färgexplosion

från att ha varit tråkigt och grått här i några månader (men aldrig lika grått som i Sverige, tror inte det kan bli sådär sverigegrått någon annanstans än just Sverige) så har nu Glen Ridge totally exploderat i färger. Tog lite kort när jag var ute på en tidig morgonpromenad igår.










För övrigt var det high of 27 grader igår och jag gick i tshirt, shorts och mina rosa flipflops och tyckte att livet var ganska fint. Nu blir det lördagsjobb, eftersom jag är en så fantastisk snäll aupair, och sen hämtar jag min bästaste kompis på newark vid 4. Jag är så där otåligt pirrig som man är efter Kalle Anka när man vet att tomten snart kommer knacka på dörren (vill inte bli gammal för då har jag hört att det där pirret liksom försvinner..)

Jaja, lite jobb, städning, tvätt och sånt ska förhoppningsvis få tiden att gå fort. puss