tisdag 3 maj 2011

vad var det jag sa

Samtidigt som jag tackade nej till Washington familjen (de var mitt i en skilsmässa och verkade inte ha koll på någonting) så fick jag en ny match från Manhattan, som sagt, det går i vågor! Verkar som en helt OK familj, ska sova på saken och svara imorgon.

Förresten, kollade in min statistik och insåg att jag inte längre skriver för mig själv längre.. Jättekul såklart att ni vill läsa om mig, men känns lite knäppt haha. Funderar såklart lite på vem som läser, har ju inte berättat för någon jag känner än efter som jag är rädd för "jaha-du-också-effekten" ;) Så jag antar att ni som läser också är nuvarande/blivande aupairer, eller?

lägger upp en supertöntig webcam bild, det är väl så man gör när man bloggar eller?
whatever, det här är jag iaf för er som inte känner mig!


Kram